When the children cry

idag har jag varit i valbo, jag köpte mig ett par trosor och en huvtröja, jag är kär i dom båda :d Sen köpte jag mig en annan liten grej också;) Så nu, nu jävlar har man inte mye kvar av studiebidraget inte, och ännu mindre lär det ska bli efter helgen eftersom det är grillning och fest och sånna där trevligheter planerade :) Sen har vi match också:) När vi var i valbo så fastnade vi på avdelningen med bebiskläder, fanns ett par assöta jeans till bebisar, sarah började gråta, haha :p Sen såg vi lite mindre söta kläder också, självklart var dom inte till barn ;) Plus att vi såg världens sexigaste pensionär, haha :D

Nu ska jag ta mig något att äta, sen är det dags att plugga igen innan det är träningstajm :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha jag är mes...^^ eller så har jag bara GRYM barnlängtan? ;)

2009-03-31 @ 23:03:40
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0