An englishman in New york

har varit och dömt korpträningsmatch nu på kvällslvisten, det var ju då bröderna mina -joakim som spelade. det var så jävla kul att döma dom för dom var så jävla galen :P Skulle dömt dom på söndag med men Persson påminde mig om att vi har träning då så det blev inget av med det :p

Inte förrän nu har jag fått mitt betyg ändrat också, så nu har jag mitt MVG i datakunskap ist för VG.

Men en sak stör jag mig jäääääääävligt på. Om en lärare inte har hunnit med det han ska under kursens gång och eleverna inte har sabotera lektionerna, då har han vell faaaaaan inte rätt i att ge ut hemuppgifter i det han inte har hunnit med, eller...???

Hade fått sms av Sarah också, hennes bikini gick sönder idag, jag som hade för mig att hon hade köpt en ny, haha :p Saknar dig som faaaaaaaaan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0