Aven romale

var ner och tittade på min nyss eller aa den började sju men jag kom hem nyss typ :p Matchen var skitjämn och spännande, Valbo hade inte alls det övertaget jag trodde dom skulle ha, det övertaget som dom brukar ha. dom gjorde 1-0 på en boll som var ut med typ en halvmeter, men linjedomaren följde ju inte linjen hela vägen ner heller.... sen gjorde vi 1-1, dom gjorde 2-1, vi gjorde 2-2, ett skott i stolpen som målvakten kastade sig på så hon slog huvudet i stolpen sen fick hon bollen i ansikte och slog in den i mål, haha :D Sen gjorde dom 3-2 på en boll som gick emellan ronjas händer, eller om den gick straxt över. vi borde i vilket fall som helst ha vunnit. satt och pratade med Ahlmen och Karin bland annat innan matchen, vilken jävla tur att man inte skriver högstadiets nationella längre, dom har ju för fan nationella proven i BIOLOGI!!!:O

nu sitter jag och tittar på nånting till ESC, typ semifinal eller vad det är för något, ska vell sova när som helst. Belgiens Copycat var skön :D Belarus, vilka det nu är, är det vitryssland? dom hade iaf också en bra låt :)

på torsdag drar vi till Järvsö med klassen, ser fram emot att åka bort även om det bara är över natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0