Beautiful

alltså det blev ju fest i lördags igen, jag trodde jag hade världens baksmälla igår, men det visade sig vara magsjuka av något slag. spydde som jag vet inte riktigt vad. Ni som har sett litle britan kanske minns hon som spyr stora floder? ja ungefär så såg det ut... har nog tappat fan 20 kilo känns de som... magen går inåt när jag ligger ner, det har den nog aldrig gjort.

ligger och tittar på Vakna med the voice nu, kan nämligen inte sova, har varit vaken sen sju ungefär. Sarah var påväg till skolan då också så jag hade/har ju lite sällskap av henne iaf :p Dom är lite rolig på The voice, klockan var fyra på natten och en av dom (Kjell) skulle åka utomlands, han sprang runt i hela lägenheten och kolla så allt var släckt och avstängt och sånt där, men när han kom ner för alla trappor kom han på att något fattades, han hade glömt sätta på sig byxor! :p

En annan (Josefine) berättade om smsraggning och om hon smsragga med någon och den använde smilegubbar, ja då fick den dissen för då var han/hon för ung, okeeeej typ :p

Dop ska dom ha i studion också, så dom vill ha namnförslag till ungen, en lyssnare skickade in ett namnförslag på Junia, men man skulle uttala det Julia, hallå Julia är ett helt annat namn :S vitsen med ett så fint namn som Junia försvann liksom då:/

jag mår ju mkt bättre idag än vad jag gjorde igår så funderar på om jag ska våga äta idag... jag kunde börja dricka runt tio igår och få behålla det i mig, har inte spytt på hela natten så kanske att jag vågar peta i mig något att äta också... colan var dock lite för kolsyrad alldeles nyss så då mådde jag illa igen, men jag kan ju inte dricka läsk den här tiden på dygnet annars heller utan att må illa så... :p

Nu är det Arash ESC bidrag i studion, eller aa man fick höra en snutt eftersom han sjöng live, jag tycker den låten verkar helbra :) Och apropå Arash och ESC så började dom prata om det svenska bidraget, Marlena Ernman* och då kom jag att tänka på att jag ska ju jobba när Göransson arena har invigning, och hon ska ju stå där och yla, jag lider allra redan...

igår var det Life of Ryan på MTV i princip hela dagen, det gjorde mig ingenting det var faktiskt kul att kolla på och dessutom var han sjukt snygg!! :D

tidigare imorse så pratade om att Carolina Gynning bloggar om sig själv i tredje person, det förstår jag inte hur man orkar... och jag förstår heller inte hur man orkar blogga på engelska, jag menar har man engelska läsare så borde dom ju förstå svenska, vrf skulle dom annars läsa din blogg från början? :S Eftersom du tidigare skrev på svenska då alltså :p

jag lider över vilken jävla sommarplåga vi kommer plågas med i sommar... promoe - svennebanan, den är såååå jäääävla värdelös!!! Går man på krogen i sommar så kommer man ju behöva dansa till den skiten också...

nu kom en liten bebis in i studion också, den som ska döpas senare, HERREJÄVLAR(!!!) vilken JÄVLA söt unge!!! En vecka gammal unge :D
 
jag håller på att frysa sönder!!! och det är jobbigt att ha datorn i knä, och nu mår jag illa igen eftersom jag haft den mot magen i typ en timme. Vrålhungrig blev jag sådär pangtjong också...

ånej nu slutade tevesändningen, vad ska jag nu göra då...

och herrejävlar vad förvirrande blogginlägg, ingenting hör ihop med nånting annat typ :p känns som Sarahs fylleinlägg som hon skrev för nått år sedan, haha :p

Kommentarer
Postat av: Sarah

dra fan inte in MIG i ditt svammel :O

2009-05-04 @ 13:53:35
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0