Clap again

vilken jävla stad man bor i, idag var det dags för årets första dödsolycka på motorcykel, jag tror det har varit en dödsolycka minst om året i aa jag vet inte hur många år...

sitter och tittar på färjan nu, borde plugga men jag orkar fan inte. gör allt för att slippa plugga.

i torsdags så hade vi ju match, det gick inge bra alls, fast det gick vell hyffsat för mig ändå efersom jag blev matchens lirare då, det var skönt att man fick den äran i år med :) Hade match igen igår, det blev 1-1 men vi borde ha vunnit med 1-0, hade det int varit för att jag fastna med skorna i gräset så hade jag utan problem tagit det målet, det sänkte mitt självförtroende totalt igen... :(

Imon är det match på nytt men då är jag inte  budad:(

jag som så gärna vill spela i trean får inte göra det för det får ronja, hon som inte vill stå i trean. jag blir galen på den här jävla fotbollen, hur vore det med lite rättvisa...

imon ska jag tillbaka till skolan igen, jag vill verkligen inte för nu är det typ bara två veckor kvar till studenten, fyyy faaaan :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0