Etarnal flame

justja, imorse nån gång fick jag även ett sms av Carro, dom åkte ju till stockholm igår för att göra lite olika saker. Men imorse fick jag höra att hon, hanna, stephanie, jossan och ett gäng killar var kvar i stockholm, dom fick inte åka med bussen hem eftersom dom hade festat inatt, men det hade ju även i stort sett hela klassen utom tre stycken. men resten av gänget erkände inte att dom hade festat under natten och fick alltså följa med hem. Även att Carro och Stephanie hade varit på sjukhus halva natten efter att Stephanie hade slagit upp knä och behövde sy. Personligen tycker jag det var lite lustigt att dom blev kvarlämnad i stockholm, men samtidigt tycker jag det var rätt dumt av dom att dricka eftersom dom faktiskt skrev ett avtal om att dom inte skulle dricka, där det säkert även stod att dom inte får åka med hem om dom drack :p

Kommentarer
Postat av: c a r r o

jo, ja satt faktiskt och skratta på cityterminalen!;) vilken galen kväll!

2009-05-15 @ 18:21:28
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0