Generation

kom nyligen hem från min match, eller aa våran match ska man vell säga eftersom jag inte spelade den. Varför kan aldrig resultatet visa hur matchbilden egentligen såg ut? lr jo jag vet egentligen varför, vi heter högbo aik. högbo aik skjuter inte... men men hoppas på att resultaten blir rättvisare i framtiden, och jag hoppas på att få spela på torsdag... 

första jag gjorde när jag kom hem var att knäppa på teven för att titta på united - arsenal, united leder med 2-0 :D David Beckham kom nyligen dit också, i ett privatplan, jävlar ja vad han lider av finanskrisen...

min säng har blivit stulen:O jag som taggade att lägga mig i sängen med datorn i knä och titta på fotboll, men nejdå, den är stulen :O

kuksugsrövsjävel är att mitt internet inte funkar 

Kommentarer
Postat av: carrons

jävlar ja vad david beckham är snygg!

2009-05-06 @ 09:39:02
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0