Killa

fasen vad det måste vara jobbigt att flytta, innan man har fått ordning på allt menar jag... de är ju betydligt mkt mer saker som ska i ordning då....

har egentligen tappa lusten till att åka på crusingen igen nu, men det är nog mest bara för att jag är så less på allt här hemma.

under allt plockande så hittar man ju gamla skolsaker, det är rätt kul att läsa igenom:P Här har vi en sak som jag skrev i ettan .P

vem är du? kommer du alltid bara finnas som en bild inom mig eller finns du. kommer jag få se dig i verkligheten, se dina ögon i mina. kommer jag någonsin få säga jag älskar dig eller är du bara en dröm? kommer jag någonsin få veta vem jag saknar så?

jag känner dina armar runt mig när jag ligger i sängen, känner dina armar runt mig när jag känner mig ensam, men känner jag dig, vem är du? existerar du, var bor du, hur ser du ut? kommer jag någonsin se in i dina ögon och säga jag älskar dig. kommer jag någonsin få veta vem jag saknar så?

jag är trött på denna saknad, har haft den länge nu. när försvinner den? kommer den försvinna eller kommer jag sakna dig till graven?

har jag träffat dig? är du och jag vänner? hur kan jag sakna dig när jag inte vet vem du är? är du min drömprins/essa? var kommer du ifrån? varför saknar jag dig? hur kan jag känna dina armar runt mig? vem är det jag saknar så, kommer jag någonsin få ett svar? Är de kärlek? är jag kär i en saknad? jag fattar inte, kan du förklara? jag saknar dig så, men vem är du? har jag träffat dig, är vi vänner, vem är du som jag saknar så?

Fasen vad man inte kan tro att det är något som jag har skrivit, haha :p

här hade vi en annan början på den där texten också :p

vem är du som jag tänker på så ofta, vem är du som kan få mig att försvinna så lätt och så långt bort? Kommer du direkt från himlen med ett hopp, med en vit klänning och glorian på topp? kommer jag få släppa ut dig så jag kan se dig. titta djupt i ögonen och säga: jag älskar dig. kommer jag någonsin älska igen. har jag älskat för sista gången? har jag ens älskat för första gången? älska förresten, hur gör man då, hur känns det, vad innebär det? finns det någon som jag någonsin har älskat? Många svar, fler frågor.

jadu, under den tiden kan man ju fundera hur jag mådde... :P Inte kan jag ha fått mycket gjort på lektionerna heller, det är teckningar på var och varannan sida eller så är det nått jag skrivit själv eller någon låttext :p  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0