Let me go

haha jag hitta min gamla dagbok från när vi var i turkiet 2004, titta vilken fin stavning, hjäler... jag gissar att det ska stå gäller^^ Även att jag skriver pappa med stort P men joakim och hansson, där var det små bokstäver ;)

haha och titta här vad jag hitta, jag fick ju en lapp av en bartender då också, "Jessica, I love you", faan vad jag tyckte det var pinsamt då och jag blev generad så fort jag såg honom :D

snizehl, fin stavning även där, ;) nog för jag inte vet hur det stavas nu heller men sådär vet jag att det inte stavas ;)
 
"sen så när vi kom tillbaka till hotellet så klippte jag  mig skönt." ^^
 
"glo mat men skit ålig personal" hade jag inte varit så liten hade man nästan kunnat tro att jag var full för fan :p

"jätte fint!"

nu är det 2005 också ;)

"gladda" ^^

jag kan va kaxig jag, eller vad säger du? "denna dag har varit underbar om man bortser från den där jävla turkjäveln. han ska vell skita i om jag blir gift eller inte. fan sköt om dig själv. du behöver inte säga till mig så fort jag tar en glass att jag måste tänka på att jag inte är smal och att om fortsätter äta glass på det här viset så kommer inte jag att bli gift. han gnäller om att varje gång han ser mig så äter jag en glass. men vafan jag äter en eller två glassar om dagen. fan säger du något mer så är jag rädd att det blir en lång vistelse här i turkiet för mig."

Och för att rädda mig själv från anklagelser om att jag skulle vara en razist och så vidare, jag har egentligen absolut INGENTING emot turkar eller utlänningar över huvudtaget. Det finns svenskar också som är dryga så absolut ingenting illa menat mot utlänningar!!!

-06 orkar jag inte skriva nått om nu ;)

Kommentarer
Postat av: c a r r o

men hörru "hade jag inte varit så liten..." de var ju för fasen för fem år sen bara!:P

2009-05-09 @ 00:02:46
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0