Ridin' high

har fått reda på mitt resultat på naturkunskapsprovet, jag fick 19 poäng vilket var ett VG-, men jag är nöjd ändå:D

frågan är ju hur sjutton man ska kunna bli en bättre målvakt med träningar som träningen idag och med en träning mindre i veckan än andra halvan av laget plus att när divison tre laget spelar på en måndag så kommer träningarna alltid vara som idag. Ett varv till uppvärmning, passa typ tio minuter, skjuta tre skott var sen match resten av tiden. Match ger inte en målvakt just nånting, eller jo visst ger det matchblick och så men det funkar liksom inte att träna upp en målvakt på bara match... jag är så jävla less på det där nu...

i egypten var det tydligen så varmt igår och idag så till och med sarah tyckte det var för varmt, då låter det mer än varmt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Då vet du hur jag har haft det den här säsongen...

2009-05-17 @ 22:32:19
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0