Summer of 69

gårdagen var jag ju i hofors, jag var en utlånad kompis ;) Var hem till hanna och firade hennes syster med grillning och lite sånt. det var mycket trevligt. när klockan närmade sig ett skulle dom visa mig och carro depå, sällan skådat ett sånt dött ställe ;) när jag och carro var i sandviken igen så åkte vi på efterfest en liten stund, kom hem när klockan var fyra och jag hade varit vaken i 20 timmar...

pratade även med lillebroor min igår, så nu kan jag sluta grubbla och istället satsa på att se henne oftare!!! Jag saknar dig som fan lillebroor!!!

idag är det en dag då det är mycket jobbigt att vara mig då allt känns förjävligt och jag vill bara fly och lämna allt bakom mig.

Jag saknar dig så jävla mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad va ni ut på då;)?

2009-05-17 @ 14:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0