Touch you right now

God bless mother nature...eller hur vad det nu igen? Igår var det en lättnad när jag hörde regnat utanför fönstret. Eftersom min hälsa blir så mycket bättre då. Men idag, idag har det inte gjort annat än att regna hela dagen. Det var vell kanske inte så dåligt väder jag menade? på torsdag kväll vill jag ha spöregn, eller aa om jag får spela på torsdag så vill jag ha spöregn.

Imon är det seriepremiär i trean, jag är inte budad. Så kanske det inte hade sett ut om det inte var för att jag var skadad sista träningen? Men när tränarna pratade med mig så talade jag ju även om att jag inte vela spela då i hopp om att få spela ngåon match den här veckan, och när träningen börja så talade våran andra målvakt om att hon inte kunde spela imon, men hon blev mer eller mindre tvingad av tränarna eftersom jag var skadad. jag tror dom missade den delen att det var därför jag inte tränade, för att jag INTE ville bli skadad. Men men, mystiska spelare har ju blivit budad till morgondagen och jag vet ju hur det ligger med favorisering.

Kommentarer
Postat av: c a r r o

sv: ja, det är som en förbättrad verision av REC!:) är väl ytterst få saker som inte är med i rec bara!

2009-05-05 @ 17:02:18
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0