Troublemaker

träningen idag är ingenting jag ångrar, utan tvekan roligasste träningen på jag vet inte hur länge. jag trodde det skulle vara skitjobbigt att åka ner dit men så var det inte. låter som jag har blivit dumpad av någon, haha. 

justja, vi redovisade ju projektarbete igår, MVG i betyg :D Det var det första MVG lärarna på fordon hade gett ut sen dom började som lärare på fordon, det känns faktiskt extra härligt för det :D

sitter och tittar på champions league finalen nu, barcelona leder, jävla kukfittshelvete. andreas bestämde att Giggs avgör matchen och jag sa att ronaldo kommer inte göra ett skit, han kommer ge någon annan ett kort. än så länge har jag haft rätt för Ronaldo fixade ett kort till vem nu det var ;)

säkert maaaaaaaaaassa felstavningar nu men det är faktiskt så att jag sitter fullt upptagen med fotbollen samtidigt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0