Va ä de ni vill

ja i fredags var det ju då studentskivan på lobby, men en viss lillebroor somna inne på krogen och blev utslängd så vi traskade vidare till åttan, jag är inte så mkt för åttan egentligen har jag märkt :p

igår jobbade jag nästan tolv timmar på invigningen av Göransson Arena, det var fan så mkt roligare än väntat! Synd bara att det var så bra väder så vi i garderoben fick så lite att göra ;) Men stod som dörrvakt också, det var skitkul med alla gamla fulla gubbar och grejer :p och ju längre in på kvällen tiden gick desto mindre blyg blev man bara för dom blev fullare och fullare så då vågade man bjuda lite på sig själv också;)
 Pinsamt är det dock att vuxna människor inte kan ha sån kontroll på sig själv när det gäller alkohol, jag menar dom gnäller på oss ungdomar om hur vi beter oss när vi är full, prova med att filma er själv ska ni få se en sak, ni är inte de minsta lilla bättre själv ;) Självklart finns det ju dom som verkligen vet hur mkt dom kan dricka också medan andra som sagt absolut inte kan kontrollera och blir utslängd, ramlar i trapper och slår hål i huvudet och ramlar in i trappen och fan allt som hände :p Hon som ramla in i trappen erkände direkt att hon inte var nykter "ojoj jag har blivit lite onykter" :D Jag frågade om hon ville ut och ta lite luft men det ville hon banne mig inte, tror hon kände på sig att hon inte skulle få komma in igen då :p

nä men för att komma till dagen som är idag, mors dag för övrigt! det var egenltigen en väääldigt uppbokad dag för mig som till slut blev väldigt lugn ändå, skulle dömt tre matcher idag, en blev flyttad till torsdag, den som skulle pågått nu vet vi inte vad det var som hände med och den imorse blev, pojkar 7, så jävla söta när dom spelar fotboll :D domaren är självklart mer intressant än att springa runt efter bollen i vissa lägen ;) Men det var faktiskt inte så grötit som det brukar vara i den åldern :p

Sen är det träning som gäller och efter det kanske jag åker till järbo och firar lillen, det beror på hur pass slut jag är, det är faktiskt som mamma säger, jag har inte hunnit "ta hand om mig själv" i helgen. Full rulle har det varit på mig hela tiden:p

om tretton dagar så tar jag studenten :/

nu ska jag åka ner med farmor, farfar och annelie till göransson arena och kika lite till :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0