Addicted

Var på bandy igår, jävlar alltså vilken utklassning det blev, det förstod man iofs med tanke på att det efter sex minuter stod 3-0 ;) det slutade med att det blev 22-2 nej jag skojjar inte, det blev tjugiotvå-två! Christoffer Edlund slog SAIKS och Sveriges rekord på mest gjorda mål i samma match, SAIK hade rekord på åtta tror jag det var och Sverige nio, Edlund gjorde 12 mål, Muhrén 8 och Aarni 2, var mycket roligare först när det bara var två målskyttar och då var det typ 17-1 det stod, haha :p Publiken var faktiskt så snäll så dom applådera när Katrineholm gjorde 21-2 ;) Och kommentatorn sa att dom snyggade till siffrorna, jag tycker Edlund snyggade till mer när han gjorde 22-2 ;) Tack för biljetterna Annelie :) Fast fortfarande inte bättre än oss när vi vann med 43-0 nångång, och då spelade inte vi fulltid heller, haha ;)

Jag måste ha verkligen ha varit sjukt slut igår, eller det vet jag att jag var eftersom jag sov skitdåligt natten till söndag. Men iaf, först somnade jag typ halv nio, missade hur det gick i Fhilip och Fredrik, någon som vet det? Sen när jag vaknade så var klockan runt tio, smsade typ tre sms, gick och gjorde mig klar och slocknade direkt igen, jag som tänkte titta på film innan jag skulle sova :P Hade klockan på ringning kvart i elva idag, vaknade då också, så det blev mer än tolv timmars sömn inatt utan att sova bort hela dagen ;)

Nu ska jag göra mig klar för att åka ner på AF med mitt praktikpapper, sen ska jag följa med Carro när hon ska sprutas sen ska jag med Sarah när hon slutat för då ska hon sprutas :p

Frågan är om det ens är värt att slösa på vax idag.. regnar ju som vanligt..

Kommentarer
Postat av: Joqe

Har du tagit sprutan? Om inte så tycker jag att du ska göra det. Jag och linda ska göra det idag och det är för liams skull, för får han svininfluensan så vet man inte hur det slutar. :(

2009-11-23 @ 15:18:30
Postat av: Caroline

sv: sen aldrig, därför skrev jag en månad OCH EN DAG??? ;)

2009-11-24 @ 16:13:22
URL: http://blackvard.blogg.se/
Postat av: Sarah

och den förra kommentaren var inte från carro utan från mig ;)

2009-11-24 @ 16:13:47
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0