Dreamer

Sitter ju och tittar på Fotbollsgalan till ingens förvåning men jag blir så sur varje gång. Allting ska hela tiden handla om Zlatan och damerna blir alltid satt åt sidan. Diamantbollen är en pyramid bla. Och att backarna och målvakterna inte får sitt pris i livesändningen gör mig så sjukt less och förbannad.

Dom nämnde någon gång under galan ordet fotbollshulliganer, då tänkte jag att på Damsidan finns det fan inge hulliganer och det är endast fördelar! men säger man det till "experterna" så säger vell dom att vi inte har någon publik heller, men det är vell snarare det vi har? Dom som går på damfotboll går på fotboll för att titta på fotboll och inte för att slåss, till skillnad mot herrfotbollen där det finns folk som går på fotboll för att slåss.

Seriöst döp om skiten till Zlatangalan och gör programmet fem minuter långt, rabbla alla kategorier och ge han alla priser, låt han hålla ett tal på en minut och trettio sekunder sen är allting klart, det är ju ändå han allting handlar om..

Segers tal gjorde dock hela galan värd att se, bästa talet ever för fan :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för tipset om din blogg! Nu ska jag följa den i den mån jag kan ;) xx

2009-11-10 @ 23:49:58
URL: http://idalinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0