I gotta feeling

Jaha nu är klockan nästan tolv och jag sover inte ändå.. Men nu blir det fan till att sova, imon ska jag till af och tigga pengar på nytt sen blir det klippa sig, ska nog in på apoteket också så jag kan börja spruta näsan nån jävla gång ;) Mamma, pappa, mormor och morfar hade fullbokad dag, jag vill åka med dom jag med men dom åker innan jag har hunnit hem så det blir nog inget av med det..

Nej sätta på en film nu och somna till den kanske?

Justja, vafan ska jag ha för kläder lördag, hade tänkt ha mina chinos, väst, slips och skjorta men det känns som det blev så mörk klädsel så vi får vell se, chinosarna blir det ju iaf, med tanke på hur mina jeans ser ut numer.. jävla skitkvalité

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0