I need you on the floor

1. De 3 senaste köpen jag gjort är fruktsoda, tropiska frukter och choklad ;)
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Jimmy Mattsson, han  har ju trots allt spelat på en stor festival ;)
3. Det senaste jag googlade var Hummer H-1
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin hmm godis;)
5. I min handväska har jag just nu påskkort som jag ritade som asliten ;)
6. Min favoritgata i världen är ringvägen ;)
7. Mitt signaturplagg är mjukisbyxor;)
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är hmm..
9. Jag är beroende av kärlek och mobilen ;)
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord hade varit roligare om det stod bokstäver, då hade jag skrivit gay;) Nu blir det inget svar alls ist ;)
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Carlings ;)
12. Jag har aldrig köpt något från gina tricot ;)
13. Jag fyndar bäst på sådant som är för dyrt för min plånbok..
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Shanes ;) Fast lite större kläder dock :p
15. Mitt nästa stora inköp ska bli en bra fråga ;)
16. Min stilikon är va?
17. I min skosamling har jag väldigt många par skor som är för sköna för att slänga;)
18. Min drömväska är palla sånt då :P
19. Varje månad shoppar jag för varje månad shoppar jag inte;)
20. På nätet shoppar jag helst just nu från forhair.se
21. Min favorit-modeblogg är läser ingen modeblogg:p
22. Jag är som snyggast när jag är 30 kilo lättare
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag någon av mina vänner;)
24. Mitt hår är fixat ;)
25. Mitt drömjobb är lastbilsmekaniker :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

du kunde svarat gay som fan ;) haha

2009-11-22 @ 10:24:57
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0