If you're not the one

Jag har tänkt på en sak, den dagen jag nu skaffar mig en flickvän (om det nu händer) så har jag ett problem, ni som känner mig vet ju att jag inte vill ha en som bor för långt borta, utan helst i Sandviken, på sin absoluta gräns gävle/hofors typ. Men jag vill heller inte ha en flickvän som någon av mina kompisar har varit tsm med, utan liksom mer en ny flickvän som ingen visste om typ eller hur man ska säga, eller aa, jag vill inte ha någon av dom där som man nästan skulle kunna säga att det är en trend att vara tsm med, ojoj hur ska ni förstå min tankar.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu, livet är inte lätt alla gånger, du får utvidga vyerna lite :)

2009-11-09 @ 20:30:06
URL: http://Skalmaaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0