It's not my time

Ja idag tog jag lillkillen ut på långpromenad igen, eller egentligen inte, det är bara det att det tar långt tid för mig att gå sträckan ;) Cyklade och hämtade han, gick hem till mig efter vantar och sakerna jag lånat av annelie, sen gick jag hem till annelie och över stan mot maxi och sen hem, tog vell en par timmar. fick stressa på slutet också för jag skulle hämta mormor och morfar men så när jag kom hem så sa mamma att jag inte behövde göra det, pappa kunde likagärna ta med dom hem när han åkte från jobbet. Sen blev det vell typ till att ta det lugnt, fast Sarah kom förbi en stund också, sen drog hon vidare till Tobias men då kom Liam på besök med mor och far sin också så :p

När vi satt nere i soffan och pratade så ringer pappas telefon, det var annelie som berätta att farfar var påväg till sjukhuset, troligen en hjärtinfarkt.. :/ :( :'(

tänkte skriva att jag snart skulle sova men så fick jag se att klockan bara var halv tio..

Imon ska jag vara barnvakt åt Liam:D

Sen på lördag så är det dags för hans dop, sen blir det singstarkväll och på söndag ska jag träffa Karlsson, det var riktigt längesen nu :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0