Open your heart

Jadu bloggen och bloggläsarna, sedan vi sist sågs så har det hänt en del, jag tänkte att du/ni skulle få ta del av dom förändringarna, därför kommer det här upp en par bilder:)

Jag har bland annat klippt mig, kort blev det men själv är jag nöjd utav bara fasen :)

Här skulle det ha varit en bild på lillknoddens dop, men tyvärr så ligger dom bilderna på den andra datorn..


Jag har även hunnit med att tatuera mig, inte världens finaste bild men aa ni ser ju på ett ungefär ;) Jag var skitnöjd efter bara konturerna och ju längre tiden gick dessto snyggare blev tatueringen :D Synd bara att den röda rodnaden kommer att försvinna :( Syns dock inte på bilden typ ;)

Och ett litet tips vill jag ge er därute, efter att ni har rakat er så tvätta inte med sprit, helvete vad det sved! Det var fan det mest plågsamma med tatueringen ;)

Släng gärna in en kommentar om vad ni tycker!:)


Aa det var ju lite kort vad som hänt sedan sist, imon ska jag låna min lille Liam<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan va snyggt det vart Jessica! Nu blir man ju inte mindre sugen på att göra en tatuering;P

2009-11-17 @ 12:17:34
Postat av: emma

sv ; HAHAHAH året skämt att jag ska träna fotboll idag !!!!!!!!!!!!

2009-11-18 @ 12:49:58
URL: http://kingdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0