Apologize

Fan vad jag bara vill packa en resväska och dra till Arlanda, ta första bästa flyget till något varmt ställe och bara vara borta tills jag känner att det är dags att åka hem igen, det vore så sjukt jävla skönt! Satt nyss och läste på expressens hemsida om ett ställe i thailand som i princip är orört och helt lugnt och stilla, inga bilar eller stressade turister, inget nattliv eller någonting, man var i princip ensam på flera kilometers lång kritvit strand och vattnet var genomskinligt blått och det såg så jävla underbart ut! Jag skulle inte direkt tacka nej till att åka dit!! Fast just nu skulle jag heller inte tacka nej till vilken solresa som helst! Jag behöver åka ifrån en stund och jag tror det är längre än nynäshamn denna gång, men min pengakris hindrar mig från detta som precis allt annat roligt. Jag är så jävla trött att ständigt behöva säga att jag inte har nå pengar, jag har alltid varit den som har behövt säga ifrån allt roligt eller alltid behövt låna, vafan har alla andra alltid pengar för..  Jag skulle få pengar den 25e den här månaden men ännu så ligger jag minus 70,50 kronor..

Fest i helgen, jag vet inte om jag är så sugen på att festa eller supa heller för den delen, meen det återstår att se, i vilket fall som helst ska jag dit och sociala. 

nu sitter jag och väntar på min mor och far som är spårlöst försvunna, jag hungrar sönder men tänkte att jag kanske skulle äta med dom idag eftersom jag inte ens minns senast vi satt och åt alla tre, bara för det äter dom vell ute idag ska du se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0