I choose you

ojojoj asså, vilken jävla dag! Till att börja med så dygnade jag, Carro hämtade mig kvart över fyra imorse, så drog vi till gävle hämta lastbil åkte och lasta drog ner mot uppsala åkte runt på massa ställen och lossa sen vidare mot stockholm för att lossa ännu mer, kom nyss hem, klockan är nu 19.20, människan har inte dåligt långa arbetspass eller :p Men jjag blev bara ÄNNU mer taggad på att ta lastbilskort nu... :p

Jag har fortfarande inte sovit något varken inatt eller under dagen, när klockan blev 13.20 idag så hade jag varit vaken i 24 timmar, jag ska satsa på 36 minst eftersom det är fest ikväll;)

Kommentarer
Postat av: carrons

ÅH, de var så kul att få sällskap! :D

2009-10-16 @ 11:38:17
URL: http://carrons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0