Take it all away

jadu ingenting går i min väg nu känns det som, på en månad hadej ag ett viktigt datum att passa in, jag passade in det men då hade arbetsförmedlingen självklart bara öppet till tre idag... Förhoppningsvis löser det sig så jag får mina pengar ändå den här månaden, om inte annat får jag dubbelt nästa, fast det får inte nå bra eftersom jag har en räkning påöver trehundra att betala den här månaden..

Som nån av er därute kanske har märkt så mår jag inte nå bra, jag kan inte sova om nätterna utan somnar framåt morgonkvisten vilket resulterar i att jag sover bort hela dagen istället. Igår natt gick jag och la mig typ kvart i tolv i hopp om att somna tidigt, senast jag tittade på klockan inatt var den kvart över fyra och jag hade fortfarande inte sovit en blund. Jag kan inte längre koppla av och sova eller hur man ska säga. Den största anledningen är nog att min mens är gone, det låter som att det inte är något att oroa sig över, men om du inte hade haft din mens sen i juni eller juli så skulle du också vara orolig. Trodde från början att det hela berodde på min extrema viktökning under två månader eller vad det kan ha varit, men nu börjar jag tvivla för då borde den ha kommit tillbaka, och gravid finns det ju inte en chans att jag är, så länge jag inte har blivit våldtagen då vilket jag vet att jag inte har. I december eller januari så måste jag uppsöka en gynekolog för att se vart den är om den inte kommit tillbaka än, detta skrämmer mig något eftersom det kan vara något allvarligt i så fall. Och det hela resulterar i att jag inte kan slappna av och sova eftersom jag ligger och oroar mig, jag vet att mensen även håller sig borta när man är orolig, men en aningens svårt att inte oroa sig.. Undrar vad det kan vara.. För jag är vell ändå inte så fet så den är borta? Det finns ju dom som är betydligt mycket fetare än mig som har den fortfarande.. Om min mens bara vill visa sig nångång så kommer jag jubla å det finns inte ord för det, känns sjukt att sakna något man egentligen hatar, men jag saknar faktiskt mensen, eftersom det är ett tecken på att allting är bra.. 

Ovanstående kanske inte är nått jag borde skriva om i bloggen, men jag var bara tvungen att få ur mig det någonstans, det är inte många som vet om det problemet, men nu kanske några fler vet om det, vad nu det skulle hjälpa till, men iaf.  

Jag är taggad inför morgondagen, då är det nästan en all day Carro dag, längtar:) Jobbigt nog så blir det vell till att dygna eftersom jag inte kommer att somna inatt heller.. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ställ klockan tidigt på morgonen så du inte sover bort hela dagen, då blir du trött på kvällen och kan sova då istället. Svårare än så var det inte.

2009-10-14 @ 18:57:03
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0