Too late

jag tänkte faktiskt att jag skulle slänga in ett inlägg men jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva :P

så vi börjar vell med den här dagen då, imorse vaknade jag av att telefon ringde, av någon anledning så låg den även i min säng :s Men aja hur som helst så var det AF som ringde, Owe hade hittat ett perfekt jobb till mig så han ringde för att se om han fick skicka iväg en ansökan åt mig. Så nu håller vi tummarna, eller som mamma, håller stortårna. Jag stängde av alarmet eftersom jag kände en enorm huvudvärk och vaknade ist halv ett ist för tio. Fast jag vaknade till några gånger däremellan och svarade på sms som alltid ;)

Och justja, det blir ingen yrkesförare utbildning för mig eftersom jag isf måste säga att jag kan flytta var som helst i sverige och inte får tacka nej till jobb efter utbildning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och du vill inte flytta för att?

2009-10-23 @ 00:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0