Change

jag är ensam hemma, minns ni då när man var liten, då mamma och pappa alltid hyrde en film, köpte läsk, godis och chips och sånt när man skulle vara ensam hemma? hur mysigt var inte det egentligen då. visst, läsk, godis och chips är inget jag vill ha heller men lite frukt vore ju iaf gott! :D

mor och far är ju iaf på 120 års fest, 3x40. jag har haft så jääävla trist idag så det finns inte ord för det..

hade match imorse iaf, den vann vi med 3-1, så jävla viktigt! Jävla skit på målet dom gjorde efter typ en minut också, men frilägen är ju inte direkt världens enklaste grej som målvakt alltså.. jag och Hugosson ska bilda klubb kom jag fram till under matchen, vi är kung på att sega ;) Fattar inte hur inget lag inte kan gå på en målvakt som bara står med bollen vid fötterna, jag menar jag får ju stå så så länge jag vill ju :p


Liam älskling, jag saknar dig<3

Kommentarer
Postat av: Joqe

Slå en signal nästa gång du har tråkigt, kanske vi kan ta en match fifa 08? Har det hemma nu :P

2009-09-12 @ 21:57:07
URL: http://joqemattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0