Going wrong

Hej hej hallå, det känns som tt det var ett tag sedan senast, men så var det ju faktiskt inte för jag bloggade i lördags. och vad är anledningen till att jag skriver ett inlägg nu? ja jag vet faktiskt inte, jag kände att jag behövde prata av mig, men jag vet liksom inte vad jag ska skriva.

allting i mitt liv kör ihop sig just nu, jag måste tack nej till dömning efter dömning, det suger jag behöver verkligen pengarna. apropå fotboll, vi hade match med fyran, och det pinsamma är att jag som målvakt var den som var närmast att göra mål på en utspark dessutom.. vi presterade inte ett skit, iofs kan jag inte direkt påstå att det är något vi brukar göra i fyran men bättre än sådär kan vi då verkligen spela. och domaren, ja herregud vilken katastrof... imponerande faktiskt att han blåste offside på dom så många gånger som han ändå gjorde..

jag önskar jag hade pengar och en bil, för då  skulle jag åkt till nynäs på obestämd tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0