Idioter, det är något det finns gott om

tittade just på Tyra Banks show, det handlade om samkönade äktenskap, för mig är det världens absolut självklaraste sak att två tjejer eller två killar ska få gifta sig med varann. jag ser inte problemet i det hela, detta säger jag inte för att jag själv är gay, innan jag hade erkänt det för mig själv så tyckte jag redan då att det var vell inge fel med det.

Men på något jävla vis är det inte lika självklart för alla, de satt tre idioter i studion som påpekade gång på gång att sin läggning, det är något man VÄLJER! Jag tror inte en enda jävel skulle VÄLJA att bli HATAD världen över. Det finns många föräldrar som inte accepterar sina barn för att dom är hbt, vafan get over it var stolt över att du har ett barn. dom som misshandlar sina barn för att dom är hbt, ja det finns inte ord för vad jag vill göra med dom.

Det fanns en kille i publiken som var bög, och han fick till sitt tal så jävla bra så det var fan inte sant. Det satt en jävla troende människofan där som satt och berättade hur fel det var och att man väljer att var hbt. Men det han sa till denna troende människa var något i stil med, du är inte troende för då skulle du inte hata mig, är man troende så hatar man inte någon. En stor jävla tummen upp till honom!

nu är jag så jävla förbannad så jag vet fan inte vad jag ska skriva längre, mitt liv är inte världens lättaste på grund av min läggning, men jag försöker göra det bästa jag kan av situationen, ni där ute som är HBT, stå på er, våga visa vem ni är. Nån jävla gång måste vell detta hat ha en vändning, jag är glad över att jag inte levde förr i tiden, då hade jag vell blivit stenad till döds eller något liknande.

och du som är så korkad så du läser min blogg när du skrivit om och om igen hur mkt du inte tkr vi borde få finnas, jag fattar inte vad fan du tänker med, gå och dö!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gillar fega jävla offer som inte ens vågar skriva namn. Det är så otroligt supermoget (Y). Och jag hoppas att alla i den personens närhet blir gay, det vore skitkul :D

2009-09-21 @ 16:18:17
URL: http://sarahclasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Såg också de där, helt jävla sjukt :S de går inte att välja, om de nu skulle gå så skulle ju hur många som helst vara gay? eller tvärtom, alltså. Det går ju inte att välja :p

2009-09-21 @ 16:27:07
URL: http://sofiilicious.blogg.se/
Postat av: emmy

det är helt sjukt att en sån diskussion ens finns till. jag kan inte förstå det. Jag blir bara helt trött och matt på vissa människor...

2009-09-21 @ 16:32:45
URL: http://www.metrobloggen.se/sexiness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0