mamma mia

dom andra sjunger,då skriver jag för jag gillar int abba singstar, eller abba övht för den delen.

amanda sjunger såklart som en gud, hon slår nästan simple plan!:O och då jävlar, det ska ni veta det var ett jävla bra betyg! alltså helt ärligtnu va, amanda du sjunger fan så mkt bättre än håkan hellström! inte för att det var speciellt svårt men alltså aa :D

jag försöker att ragga hit rebecka, hon själv verkade inte så sugen dock eftersom hon inte ens vet vart vallhov ligger, haha :D

jag taggar utgången sen jag för då ska vi på lobby, jag har inte varit där sen studentskivan eller när det nu var, amanda hälsar att hon inte har varit där sedan hon flytta, haha det var ju inte direkt allt för längesedan faktiskt. haha.

jag har förbaskatt trist faktiskt så nu ska jag spela nått spel på facebook faktiskt.

pusshej vi syns på nästa galej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0