A twist in my story

alltså den här veckan, vilken jävla värdelös vecka det har varit, har sovit över varje dag, tror jag. Iofs skrattar Claes bara åt mig men ändå, det är ju inte direkt skitbra.. Jag är så jävla trött hela tiden, ingen ork till nånting, just nu ser jag fan fram emot att praktikens slut så jag får sova nått, eftersom jag på helgerna dömer fotboll och blir det en ledig dag så vaknar jag tidigt ändå så det var jääävligt längesen jag fick sova ut nu känner, jag älskar att jobba men jag tkr inte om att vara såhär jävla trött hela tiden.

I onsdags så fick jag en körning till Ljusdal, även fast jag var riktigt trött så ville jag åka och jag klarade av den utan att somna, men konstigt nog så tog hea resan 7,5 timme :O märks på tiden vilket jävla skitväderlag det var hela vägen dit..

Egentligen vill jag sova nu men det känns liksom inte som jag kan lägga mig klockan åtta på en fredag...

nästa vecka blir det en spännande vecka och man skulle kunna kalla den för "upp till bevis vecka" eftersom jag kommer vara själv hela veckan, eller aa jörgen kommer nog va där nån av dagarna men eftersom han fortfarande inte har läkt ihop ordentligt än så får han inte jobba, så aa fan Jessica visa vad du går för nu, och sluta upp med att sova över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0