Crawl

Igår festade jag, det känns som att det börjar bli någon form av vana, men snart blir vell perioden då jag inte festar på ett tag igen kan jag tro.
Men jaja det var ju inte det jag tänkte skriva utan jag tänkte mer skriva hur jävla kul jag tyckte att det var, först var jag till Emma där hon och Camilla var, vi skulle tydligen vidare på 30 års fest fick jag veta också, haha. Blev lite fundersam över hur det skulle vara eftersom jag inte kände den vi skulle till men när Camilla drog igång sin egna lek så blev det fan roligare än vad jag har haft på jag vet inte hur länge!! Det va liksom en annan form av ölspel, det slutade med att en kille lärde ställa sig upp och klia sig i arsle varje gång han skulle dricka (under HELA kvällen), en annan skulle harkla sig så fort han skulle säga något och sen skulle han gurgla ölen varje gång han drack, själv fick jag att jag skulle gå till Tess (hon som fyllde år) och säga Tack Tess varje gång jag skulle dricka sen skulle jag få jätteticks innan jag drack, det var några av reglerna. Camilla åkte på dom värsta sakerna dock, först skulle hon gå till grannen och fråga om hon fick låna toapapper av dom, för att hennes va slut och hon hade ätit laxeringsmedel eftersom hon skulle opereras idag, hon lyckades få med sig två rullar toapapper! Typ en timme senare skulle hon gå över till samma granne och fråga om hon fick låna deras toa för hon hade skitit stopp i sin egna, och tro fan att hon blir insläppt!!! Så skulle hon sitta där inne på toan och låtsas att hon va skitkass i magen och lät med munnen så det verkade som det bara rann ur henne! Vi som stod i tunneln och lyssnade på deras samtal trodde vi skulle dö när hon blev insläppt, ALLA vek sig dubbel av skratt! Och roligare blev det ju eftersom vi visste att vi inte fick garva för högt för då kunde dom höra att vi stod utanför, och självklart skrattar man ju extra mycket då. Shit alltså! :D

Fast festen hos Tess gjorde mig inte direkt skitimponerad från början för jag hann bara in genom dörren så var det en som försökte slåss med mig... Tack och lov så blev han utkastad från festen efter en stund, efter att ha druckit waaaaay to much!

Vi hade så jävla kul på festen så vi glömde bort att gå till Kharma innan det inte var nån idé i princip så istället gick vi och hämtade upp Persson som var på Mulligans med sina föräldrar (Annelie, Jens och Susanne var också där) och gick till Lobby istället, där var det den tråkigaste gången hittils för det var helt sjukt jävla mycket folk där så det kändes mer som bortkastade pengar... Dum som man var så köpte man ju cider efter cider i hopp om att det skulle bli roligare då mend det blev det ju inte direkt:p Gick ut från Lobby kvart i tre, letade desperat efter en efterfest utan att hitta någon och eftersom vi inte skulle hinna til donken gick vi istället till Jensas och käkade, mumma! Efter det så hamnade vi hemma hos Camilla och pratade lite, hon kom fram till att det var 4,5 som sov (vi var fem stycken)

Kom hem kvart i sex imorse, det blev en låååång dag igår med andra ord :p





FAAAAAN VAD SEGT, HADE SKRIVIT VÄÄÄÄÄRLDENS INLÄGG SÅ GLÖDE JAG KOPIERA INNAN JAG SKULLE PUBLICERA SÅ FÖRSVANN NÄSTAN HELA INLÄGGET!!!! En bit av det låg dock i utkasst och här har ni den delen..

Kommentarer
Postat av: Sarah

tyckte det var ganska långt ändå jag ;D

2010-02-28 @ 12:59:49
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0