Besvikelsen är större...

...än någonsin! Jag har aldrig varit så jävla besviken som jag blev igår. Cupen var ju så rolig och allt var så underbart och allting! Vi slog för fan Stensätra till och med! Men matchen efter mötte vi Sätra, jag kan inte påstå att det gick bra för mig direkt för det gjorde det verkligen inte, men gick det verkligen så dåligt så jag ska bli petad av en som inte ens är målvakt istället!? Jävlar vad värdelös jag måste vara i mål..

Inte nog med att jag var den enda som var bänkad, både Sarah och Ida var bänkad dom med, helt utan anledning.. Jag fick iaf berättat för mig att jag hade ont i foten, vilket iofs var mer än vad jag själv visste om...

Jag har heller aldrig varit så sugen på att byta lag som jag är nu, jag vet bara inte vilket lag det skulle vara, det ryktas att Hofors och Årsunda är utan målvakt, jobbigt nog så är det en bit till dom båda ställena..

Något som är så sjukt fegt det är att dom frågar andra i laget om jag är sur? Visa lite mod och kom och fråga mig personligen istället, den ena tränaren skulle tydligen prata med mig om detta senare, det ska bli väldigt intressant att se när det blir av...


Kommentarer
Postat av: Sarah

var ju inte bara mig och ida dom bänkade heller. nyman, sofia och anna fick ju också bara spela en match. säkert fler också, har ingen riktig koll

2010-01-17 @ 20:50:49
URL: http://sarahclasson.blogg.se/
Postat av: Lina

ÄVEN ATT du skulle skriva även!

Sv: Ja nu behöver jag inget hus, nu skulle en fin lägenhet i (nästan) centrala stockholm sitta fint ;)

2010-01-19 @ 22:08:00
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0