Brand new eyes

Att ha en blogg under vinterhalvåret är ungefär lika puckat som att inte ha en bikini under sommaren. Under vintern så gör man inte ett skit och man är så down fanimej hela tiden och då blir det inte av att man skriver något eftersom man inte gör just någonting. Till skillnad mot sommaren då man har fullt upp med att hinna med alla roligheter som händer under 24 timmar och när man ska sen blogga om vad man har gjort, då har man gjort så mycket så man inte ens minns hälften.

Jaja det var vell ungefär den största anledningen till att jag typ är död på bloggsidan nu, det enda jag gör om dagarna är att jobba och sova bortsett från när jag är skadad då ligger jag bara hemma i sängen och trökar istället typ.

På måndag börjar fotbollen igen, är det inte underbart så säg :D och nästa helg, vet ni vad som händer då? Jo då jävlar är det tidningscupen, frågan är om det inte är den roligaste händelsen på ett helt år?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo även fast innefotboll suger så är tidningscupen det bästa som finns. Bara dra runt i en hall och spela/se på fotboll hela dagarna. Det är så livet borde vara. Alltid. Alltid. Alltid.

2010-01-10 @ 23:55:56
URL: http://sarahclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0