Crystal ball

Gårdagen var ju jävligt najs kan jag säga :D Längesen jag hade en sån bra kväll :=) var hem till Malin på filmkväll tillsammans med Sarah, Sara, Karin och självklart Malin själv (+ fem hundar), vi såg en film sen hann vi inte med nå mer filmer för vi snackade mest bara och hade jävligt najs och trevligt istället, störtsköna människor:D

Idag så var jag, Sarah och Carro på Perssons handbollsmatch, det var inte fullt så lika roligt ;) Såg inte riktigt hea eftersom jag skulle iväg och bowla med släkten plus Kim och Susanne, det gick pisskasst för mig idag med, jag börjar att ogilla den där hallen... Och allt jävla strul som blev med våra banor idag gjorde inte saken bättre..


nu ska jag fortsätta se på Johan Falk, jag är helt fast i dom filmerna:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0