Empty spaces

Sitter och läser runt lite på expressen samtidigt som jag har mästarnas mästare på i bakgrunden, snacka om No life iaf! Aja men skitsamma, hittade en artikel om konstiga namn på städer, gator och ställen runt om i Sverige, här kommer ne lista på dom:
 
Kåtakyrkan (numer kyrkkåtan)
Bögholmen
Skrevet
Kuballe
Djuparöven
Krigslida
Pungpinan
Ryckepungsvägen
Snopptorp
Stjärten
Brittas hål
Lem
Rumpsjön
Muslickebärget
Homotippen
Ballekåt
Stjärtnäs
Tutteboda

Frågan är om inte min favorit är Kåtakyrkan eller homotippen alltså :D Både krigslida och ryckepungsvägen börjar bli uttjatat nu, efter tre år på fordonsprogrammet är man väl medveten om att Mekonomen i Falun ligger på Ryckepungsvägen... ;) Och aa krigslida är ju något jag åker igenom varje gång jag åker pendel från stockholm till nynäs eller tvärtom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0