Sopgubbarna

Fingrarna börjar smått att läka ihop, dom ser väldigt mkt finare ut nu än tidigare, fast jag blev lite rädd imorse, det stank så jävligt så jag höll på att spy när jag tog bort kompressen och allt sånt, och att SARAH skriver att jag MÅSTE åka in med fingrarna lugnade mig inte det minsta :O Hur som helst så fick jag mamma att ringa in och då sa dom att så länge jag inte får feber så kan jag vara kvar hemma, och att jag skulle bada handen i såpvatten(!!!!) för det var tydligen så dom tvättade sår på sjukhus :O

jaja men iaf, imon så får jag två timmars sovmorgon, på något vis så känns det mkt jobbifare att komma upp till tjugo över åtta än till tjugo över sex, jag fattar inte hur det kan vara så :s Jag får ju liksom sova TVÅ timmar extra :S Jag ska till sjukhuset och ÄNTLIGEN få göra allergitester..

Kommentarer
Postat av: Sarah

kanske var du som var känslig men en stank från sår som man håller på spyr av är fan inte ett gott tecken :P men det luktade ju ingenting sen när jag såg dom så:P fan vad besviken jag blev på dina minisår ;)

2010-02-01 @ 08:47:46
URL: http://sarahclasson.blogg.se/
Postat av: sandramariakarlsson.blogg.se

Det är skönt med sovmorgon. Fast jag har det aldrig :P

2010-02-04 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0