If we ever meet again

När datorn kraschar så kan man ofta själv laga den genom att backa tillbaka tiden och ta ett datum då datorn fungerade felfritt. Det är ungefär så jag skulle vilja göra med min kropp och hjärna, backa tillbaka till den tiden då det inte var några problem, allting var helt och man var lycklig.

På senaste tiden har jag haft väldigt dåligt med lust till allting (förlåt ni som blivit drabbade), nästan varenda sak som har varit planerad har jag gjort utan att ha haft någon lust. Nästan hela tiden vill jag bara ligga hemma i sängen och gräva ner mig i kuddarna och dra täcket över huvet och bara glo, men riktigt så funkar ju inte dagens samhälle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0