Mitt lilla barn

När jag satt här på sängen och funderade över vad jag ska packa för någonting så kom jag återigen in på en tanke och nu vill jag veta om ni brukar tänka samma sak:

Ni vet att alla har ju någon som dom tycker är assnygg och typ dreglar efter? Har ni någonsin funderat över om ni är den där assnygga i någons ögon? Den där assnygga som man inte kan sluta titta på när man väl ser den, som tex i matan när man gick i skolan och man fick se den och man bara sluta tugga och blev okontaktbar eller den som man vrider nacken av sig för att få se dom där sista sekunderna?

Det är faktiskt väldigt ofta jag har tänkt så och jag kommer fan alltid fram till samma svar, Ja, jag är faktiskt den snygga i någons ögon, hur otroligt jag än tror att det är.

Så vad säger du, har du någonsin tänkt samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0