Resistance

Som vanligt har jag ingenting att säga, haha;)

För tillfället är jag världens största lök efter att ha städat mitt rum hela dagen, nu är det någonting läskigt, hårt och vitt man går på! Vad är det för någonting egentligen?

Skulle väldigt gärna ta mig en duscha nu men det känns mer än onödigt eftersom det är träning om lite mindre än en timme, och för första gången på länge kan jag åka dit, nämligen dömningsfri idag, en skum känsla? Ja, det vill jag lova att det är!

Senaste dagarna har jag legat som en död fisk i soffan på baksidan och försökt ordna till hudfärgen, och joo det har vell gett lite resultat iaf. Mot kvällen har det för det mesta varit att dra iväg på dömningar :) I like it a lot!

Nä nu ska jag jag inte ta upp mer av din dyrbara tid, för nu ska jag gå och göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0