American boys

Hade ju min ljusvisning igår, det gick skitbra och jag är så jävla nöjd med den :D Blev lite jobbigt med knät bara eftersom jag lärde sitta med det böjt hela tiden men det funkade iaf :) Tack alla ni som kom:)

För er som inte vet så vred jag knät på träningen i onsdags så får se hur länge jag blir borta denna gång... Var inte världens skönaste känsla, det kändes som allt bara smulades sönder och knät tröcks ihop, helvete vad ont det gjorde, har aldrig skrikit så mycket som jag gjorde då. Så nu ett tag framöver blir det nog kryckor när jag ska gå långt och knäskydd på hela tiden eftersom knät böjer sig som det vill, jag har ju skenor i knäskyddet så det hindrar iaf att knä ska böjas åt två håll vilket underlättar en hel del. Mitt mål är att försöka döma på söndag, vi får vell se hur det blir med det... Fotbollen kommer det nog ta en stund innan jag kan spela igen eftersom det är lite konstigare rörelser och så där..

Idag hade jag och mamma egen våffeldag ist för igår för då glömde vi bort att äta, hehe. Men jag kom på att jag fan inte tycker om våfflor längre, det smakade ju absolut ingenting...


Kommentarer
Postat av: sandramariakarlsson.blogg.se

Inte för att skrämma dig men när jag gjorde illa mitt knä (låter som jag gjorde det på samma sätt som dig) så skrek jag allt va jag orka, det gjorde så sjukt jävla idiot ont och du ser ju hur det sluta för mig :( Hoppas verkligen att du blir bättre i knä gumman <3

2010-03-28 @ 15:58:47
Postat av: Lina

Testa med hjortronsylt och glass på våfflorna ;)

2010-03-29 @ 22:24:04
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0