Flashback

Igår drog äntligen träningsmatcherna igång och det kändes jävligt skönt att vi började med en vinst på 4-0! Jag fick stå andra halvlek och hade ett "skott" på mig under hela matchen och Moa hade inget skott, vilket motstånd eller nått ;) Riktigt pinsamt att det inte blev mer än 4-0 om man säger så. Men om man i övrigt kikade på hur vi spelade så såg det ju riktigt bra ut. Får se om jag fortsätter med laget i år eller om jag byter, för jag kommer inte få spela i sommar känns det som...det spelar nog ingen roll hur jävla bra jag än är så är jag ju för gammal för att få spela... Jaja, än lever ju hoppet, jävligt konstigt nog...

Efter matchen så åkte jag hem och gjorde mig klar osv sen gick jag till janne och pernilla eftersom dom hade bjudit dit mig på fest, det var riktigt trevligt men jag kände att jag låg lite efter när jag kom dit så nån av dom som var där gav mig shots och groggar hela tiden så jag drack typ inget av mitt egna, haha :p Sen kom Sarah dit också, äntligen nån man kände ;D

Vi får la se vad som händer idag, blir nog till att ligga kvar här hela dagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0