Rockstar

Jolu idag var jag duktig och var nere på fordon klockan nio för att fixa lysena på joakims bil (ljusbilden var inte godkänd), efter att jag hade gjort det så åkte jag ner på af med mitt papper så jag kunde få lite pengar, aslång kö trots att jag var där när dom öppnade, en av dom som jobbar på af såg dock att jag redan hade fyllt i mitt papper så jag fick smita före hela kön och följa med honom in på rummet och berätta hur det hade gått med jobbsökandet, ganska skönt att gå före eftersom jag annars hade suttit säkert en timme i kö. Nu var jag där i typ fem minuter totalt, najs!

när jag kom hem så gjorde jag ingenting förrän mamma sa att det var mer saker med joakims bil, vilket han själv inte ens visste om (;)) men han sa att jag kunde kolla handbromsen och vrf det inte kom någon vätska på rutan för, så det gjorde jag, kom tyvärr inte fram till vrf det inte kom spolarvätska, ville inte gärna lägga mig i snön och åla ;)

ikväll ska jag döma, hade helt glömt att det var fredag idag, tur Carro talade om det för mig annars hade jag nog missat det, hehe :P

Ligger och tittar på Joey nu, helt underbart ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0