Konstantine (för ovanlighetens skull liksom)

Jaa jag blev ju utmanad så här har ni:


1. Hur gammal är du om fem år? 25:O
2. Vem var den sista du träffade? Emma Rova
3. Hur lång är du? 178 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Ondskan
5. Vem ringde du senast? 0727262208
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Gör det, kom gärna under lördagen. Till faster min!
7. Var är dagens planer? Ja vart är dom någonstans?:O
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms!!!!!!!!!!!!!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Nyss typ
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, tror jag...:O
12. När vaknade du idag? 07.01:O:O
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat en katt?:O
14. Vilken är din favoritplats? Hamnen i nynäshamn och fotbollsplan<3
15. Vilken plats föredrar du minst? I någonting som brinner eller något annat som garanterat dödar mig ;)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? om tio år har jag en flickvän jag älskar, har minst två barn, och vem vet, kanske fler på ingång. Dessutom glider jag runt i en frän bil med ett välbetalt jobb, eller?;) 
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar, jag var LIVRÄDD för hundar och börja gråta så fort jag såg en ;D
18. Vem fick dig att skratta senast? haha ja de nämner vi inte här helt enkelt, hehe
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vet inte om nån av dom nere i skåpet är min.. :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar som egen men har stationär inom familjen
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på vad jag känner för.
22. Hur många kuddar har du i sängen? orkant räkna!
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Icke
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på en mjuk gräsmatta:D
26. Är du social? de har jag aldrig fått höra att jag är, snarare asocial ;)
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa resa, flytta, köpa bil och spara;)
29. Tycker du om Kinamat? de lilla jag kan äta av det är gott iaf;)
30. Tycker du om kaffe? usch och fy och tvi :O
31. Vad dricker du till frukost? mjölk eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? sida av mig eller sida av sängen?
33. Kan du spela poker? vilket typ av poker snackar vi om?
34. Tycker du om att mysa? Love it :)
35. Är du en beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, chockerande nog så låg vi på bb tsm också;)
37. Vill du ha barn? japp men vill inte föda!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? faktiskt inte:O
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, poolen är till för att få av sig all sand efter en dag på stranden ;)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor
42. Äger du dyra smycken? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? pizzasallad!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ingemar och Bengt :D
46. Välj ett ärr på din kropp?  hmm de är fan svårt med alla ärr jag har... tar de ovanför knä bara för de är så jävla roligt format :D 
47. Vad har du för ringsignal? Ett alarm som tjuter så man får hjärtattack varje gång det ringer. Så kära vänner, hittar ni mig död nångång så kolla min samtalslista;)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag, men mamma och pappa har
49. Flirtar du mycket? haha nej :p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? vet inte vad jag har för profilbild ;)
51. Kan du byta olja på bilen? vore pinsamt annars;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läste på allvar? inte den fetblekaste aning, läste bara för att var nog nån av Sarahs skolböcker;)
54. Läser du dagstidningen? Nej, roligare än så har jag!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? har vell hänt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? oj.. jag vet inte:O lyssnar inte på radio :p
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hmm... American Pie Beta House
59. När var du i kyrkan senast? Liams dop :) 
60. Vilka personer utmanar du? Fahl ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0