I need a Doctor

Jobbet idag gick finfint, körde lite "styrka" med dom, man ska ju egentligen inte köra styrka med småbarn och just av den anledningen gjorde vi idag mer prova-på-styrka-övningar, de var mycket uppskattat trots det att dom tyckte det var väldigt jobbigt, haha sötisarna då :D

När jag hade slutat drog jag hem till Sarah, fick lite ryggknäckning och gash så underbart det var och gash vad på tiden det var!! Smattrade värre än ett smatterband av att jag bara rätade ut ryggen när jag satt när, när jag sen la mig på golvet och sarah satte sig på mig så hann hon inte mer än sätta sin innan de började smattra, sweet :D Spänningen i huvudet släppte också, THANK YOU SPAGHETTIMONSTER! :D

Jag kan ditt spel så mycket bättre än du tror och kan inte sluta skratta!

Töntjävel, I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0