En saknad, en sorg, en jävla massa minnen<3

Morfar jag vill att du kommer hem igen. Jag har ännu inte lyckats somna, ligger och tänker på dig och alla minnen jag har med dig. Du är så jävla saknad min Lilla Morfar!! :'(

Allt gick för fort, jag hade inte riktigt börja tänka tanken på att någon av er skulle försvinna ifrån mig. Jag önskar allt bara är en jävla mardröm, jag vill att du ska sitta där i ditt soffhörn nästa gång jag åker ner. Jag vill kunna sitta och prata sport med dig, jag vill kunna sucka över att inte få titta på ett program i fred för du måste titta på text-tv hur bollarna har rullat eller hur hästarna har sprungit. Jag vill inte att detta ska vara sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0